zondag, november 05, 2006

De winnaar...

van de prijs voor meest oplettende bloglezer gaat deze week naar Reinier!
In mijn post van 23 oktober jl. had ik het over de roman "De ondraaglijke lichtheid van het bestaan" en linkte dit boek aan de herdenking van de Hongaarse opstand 50 jaar geleden. Dit is natuurlijk niet correct, aangezien deze roman zich afspeelt tijdens de Praagse Lente.

Sommige lezers zullen zeggen dat het met dat oude Oostblok 1 pot nat is... dat is natuurlijk wel een beetje zo, maar dit was toch weer even een test om te kijken hoe het zit met de historische kennis van de medemens.


Reinier; je was er als de kippen bij en hebt daarom het volgende gewonnen.Een avondje relaxen bij mij thuis op deze nieuw aangeschafte poefjes:Een filmpje kijken bij gedempt licht met wat eten erbij behoort tot de mogelijkheden. Is ook wat fijner voor de ogen, al moet ik zeggen dat als je erop zit, je niet zo veel last hebt van de kleur.....

1 opmerking:

Anoniem zei

YES!!!! Eindelijk werpt een 8 jarige studie geschiedenis z´n vruchten af!!
Ik kom snel langs om van m´n prijs gebruik te maken.