zondag, juni 11, 2006

On the road....

Het is zondag, het belooft een van de heetste dagen van de week te worden, het nederlands elftal speelt zijn eerste wedstrijd, ik ben alleen thuis met de poezebeestjes en morgen moet ik weer werken. In plaats van de hele dag op het balkon te relaxen gaat mijn wekker al om 8 AM af. Om 9 AM bel ik bij mijn moeder aan om daar op Juliette te wachten die we met zijn drieeen (Muriel is er ook bij) weg moeten brengen naar Schiphol.
Als we terugkomen uit Schiphol, moeten mijn moeder en Muriel bij mijn thuis douchen omdat sinds gisteren mijn moeders douche overstroomt (hoe heb je dat voor elkaar gekregen?).
Ze wil niet alleen douchen, ook moeten we haar haren nog verven. aaarghghg moet dat nu nog? we moeten over een half uur weg!
Om 2 PM moeten we in Gendt ( waar ligt dat in godsnaam????) zijn om het nieuwe katertje van Muriel op te halen. Door het haarverf avontuur komen we pas om half 3 aan bij de kattenfokkerie, waar we uit beleefheid ook niet meteen het katje kunnen pakken en weg kunnen gaan...
Tja nu kan ik het ook wel vergeten om op tijd terug te zijn om in ieder geval de 2e helft nog te zien. Dan maar de radio aan in de auto; de wedstrijd is net 10 minuten bezig. Nog nooit naar een voetbalwedstrijd geluisterd op de radio... gingen Goor en Geer en Georgina Verbaan niet ook wedstrijden becommentarieren? ff uitzoeken....

Dus een lange dag in de auto (Gendt ligt onder Bemmel. Waar? Onder Arnhem) met airco (was het echt 30 graden vandaag?), voetballen op gehoor en uitbreiding van de poezenfamilie. Naast Tinus, Nutella, Buffy, Miep (dit is een mannetje hoor!) Donqui en Dulcinea hebben we nu ook Colombo! Een lekker ondeugend roodharig Noorse boskatertje! Lief!!!! KWIL ER OOK EEN!
En morgen dus gewoon weer naar het werk... denk ik.

1 opmerking:

Anoniem zei

hé tientje,
ik ook even modern... zomaar op den blog reageren.
lekkere ben jij: je MOET weer werken, je MOET je zus wegbrengen, we MOETEN douchen, mam MOET d'r haar verven en je MOET naar Gendt voor familieuitbreiding?

wat 'n zware dag was dat!