zaterdag, juni 10, 2006

Hij was een beetje dom

Hedenochtend 5 A.M; Michiel vertrekt naar Graz, Oostenrijk voor een optreden vanavond met Toby.
( http://www.wist.vc-graz.ac.at/kultur/jazz2006_1/delius.htm ).
Ik slaap rustig verder en laat Mi rustig vertrekken.
Om 6 AM gaat mijn telefoon; het lukt me maar net om hem op te pakken. De stem van Michiel; is ie er al ofzo?
"Lieffie, ik sta hier op Schiphol en ik ben mijn paspoort vergeten, kun je hem even snel komen brengen?"
WAT! BEN JE JE PASPOORT VERGETEN? DOMDOMDOMDOMDOM
AARGGHGHG. Duizelig en nog misselijk van vermoeidheid sta ik op, trek een broek aan, ruk een tshirt uit de kast en ren naar de auto op mijn gympen die ik nu even zonder sokken draag. Nu al helemaal kapot, ondanks het feit dat je, nu ik mezelf 3 keer per week sta af te beulen in de sportschool (http://www.sporthuysch-amsterdam.nl/) zou verwachten dat een klein stukje rennen niet zoveel schade aan zou brengen.
Om 5 voor half 7 scheur ik langs terminal 1 waar Mi smachtend op me staat te wachten: dat is altijd goed, helemaal op de vroege morgen.
Het enige goede van dit verder bijzondere irritante voorval (ik wil graag uitslapen op mijn vrije dag, en die opkomende zon die je compleet verblind tijdens het autorijden was ook errug vervelend) is dat ik nu heerlijk op het balkon zit te relaxen (sinds 7 uur eigenlijk al), genietend van het mooie weer en een kopje koffie!

Geen opmerkingen: