zondag, november 12, 2006

Wat een geweldig weekend....

...is dit zeg! Vrijdagmiddag... kreeg ik eindelijk.. na dagen vertraging een paar honderd kilo goederen binnen. De hulp die ik had geregeld voor eerder die week, was niet meer beschikbaar voor de vrijdagmiddag.. dus it was just me and 52 boxes!! Woehaa! Dat voelde waarachtig alsof je het 7e en 8e uur gym hebt op vrijdagmiddag terwijl de rest van je vrienden allemaal in de kroeg zit!! Wat een enge flashback zeg!!
Nou ja.. eh rustig ademhalen en gewoon ergens beginnen... weet je hoe lang het duurt om bij 52 dozen die witte condoompje eraf te halen? Een uur! En dan ben ik daar nog in getraind!

Zaterdagochtend: vroeg opgestaan. Vandaag gaan we eindelijk op pad om een nieuwe auto te zoeken. Het lot hielp ons een handje om er vaart achter te zetten.

Michiel ging boodschappen doen en ik deed een mislukte poging om huisvrouw te spelen. De telefoon gaat; ha het is Michiel...het bestuurdersruitje van Anita is ingeslagen!!

GVD zeg!

Ik ren naar de garage maar kom maar tot halverwege en moet dan buiten adem verder lopen. Als ik aankom kan ik wel janken bij wat ik zie! Waarom doen mensen dit? Die auto ZIET ER ECHT NIET UIT!! Kijk ff naar die 2 verschillende kleuren stoelen en die heftige deuk en die roestplekken; denk je echt dat er wat te halen valt? Pak dan die vette Mercedes; die is vast ook wel verzekerd voor ruitschade...
nee.. het is altijd lullig! Ook voor die andere 7 auto's in de garage die ingeslagen waren. Er was niets meegenomen; het ziet eruit als baldadigheid.. EIKELSSSSS!!! Op naar de glasschade expert.. die op zaterdag maar tot 13.00 open is; kut! we moeten opschieten! Op het fotootje ziet de schade er niet zo heftig uit, maar toen had ik het grootste gedeelte glas al verwijderd... Aaarghgh zeg! Na het plaatsen van een noodruitje konden we met het schaamrood
op onze kaken naar autoboulevard. ja meneer ik wil echt die auto van 15.000 euro kopen en de mijne graag inruilen... sjeezus zeg! Ja.. dat wapperende ruitje met plakband krijg je er gratis bij! Ook al beweerde de gelikte Ford verkoper dat alles zijn waarde heeft.. ik heb er ernstige twijfels over!
Nou dat was het dan dacht je... NEE HOOR! Haha!
Als ik 's avonds de was uit de wasmachine wil halen is de hele vloer van mijn badkamer bedolven onder het water! Haha dat is grappig! Een hysterische lach kan ik nu niet meer onderdrukken. Tuurlijk.. als ik een nieuwe auto koop krijg ik toch gratis een nieuwe wasmachine erbij? Nee...mijn afvoer is niet verstopt.. dat zou te makkelijk op te lossen zijn.. het rubber met het opstaande randje in de wasmachine ingang is deels kapot gegaan... alsof er wat klem heeft gezeten..wat dat geweest kan zijn is me echt een raadsel met een was van alleen maar wat handdoekje zonder scherpje knoopjes, beugels or whatever.. maar even wat siliconenkit halen ofzo...
Het weekend is nog niet afgelopen maar ik vind het eigenlijk al wel weer genoeg geweest.
Hoe was jouw weekend?

3 opmerkingen:

Anoniem zei

I don#t know what you write - but I hope a) that this broken car is not a sign for an accident you were in!!! If so - please I hope you are alright! And b) if those packages are scrapbooking boxes I wanna know what is in them ....and if not...I still wanna know - LOL! Hugs to you!

D@nielle zei

Wow dat is niet leuk, en het komt altijd in 3'en dus laten we hopen dat dit het wel is .... Balen joh enne ik hoop dat de dozen een beetje zijn weggewerkt ..... Ben je nu geslaagd voor een andere auto ?

Angelique zei

BEEEEH !&(^(&%^^*****&%##^!!!!!!
Alles tegelijk, he......