dinsdag, augustus 22, 2006

Niets te vertellen.....

behalve dan dat Michiel en ik nu eindelijk eens serieus naar een huisje aan het zoeken zijn. Dus als iemand ons de gouden tip geeft voor dat paleisje van 150 vierkante meter rond de 225.000 euries aan de gracht natuurlijk, met tuin en eigen parkeerplaats, dan mag ie een keertje op bezoek komen in ons nieuwe huis en helpen ons gigantische gazon te maaien (wat zo groot zal zijn dat we natuurlijk echt zo'n maaikarretje nodig hebben)!

Verder verheug ik me erg op de "Body Age" test die ik aanstaande donderdag ga doen in de sportschool: NOT! Vrees voor een confronterende uitslag; blijk ik opeens 40 te zijn ofzo...
De uitslag van de test die ik had gedaan op
je echte leeftijd was ook al niet om vrolijk van te worden; ik was daar 34!
Maar daar kan ik lekker mijn ouders de schuld van geven; hadden ze maar niet voor mijn tiende moeten scheiden en had mijn vader maar niet dood moeten gaan vorig jaar... dat scheelt je zo een paar jaar!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Dag daphne, ik ben blij voor je dat het zo goed met je gaat. Natuurlijk stik jaloers dat
je zomaar trouwt zonder enig overleg met een "betrouwbaar klankbord" Mocht je nog prikkels nodig hebben vanuit een ver verleden, www.chantelenmichiel.nl
Foto's zijn niet geheel recent maar je kan een indruk krijgen van mijn huisdier.
Natte kus, Michiel de Jong

WRW zei

Daphne,

Ik zag dat jullie op zoek zijn naar een huis.
Misschien is dit wat voor je
http://www.funda.nl/koop/detail_overzicht.asp?obj_GUID={D5DAA886-AC88-452E-AE35-443730E32454}&Form=Home&sfStraal=0&onthouden=1&sfPrijsMin=200000&sfPrijsMax=600000&refining=N&paginaVolgNummer=1&objectVolgNummer=11&sfPlaatsID=5088&searchmode=normaal

ligt aan de amstel