zondag, augustus 13, 2006

Boring weekje

All work and no play!
Een week lang bijna non-stop achter de pc op het werk gezeten! Koppijn, slapeloze nacht doordat ex 's nachts opbelt en zegt dat ie spijt heeft en niet weet of ie er morgen nog wel zal zijn. Een paar keer naar de sportschool; volharden om die flap weg te werken. De hele Ipodbibliotheek was van de externe harde schijf verdwenen(?) gelukkig niet mijn probleem maar van Michie. Mijn auto maakt een erg raar krijsend geluid, maar niet continu als je naar de garage gaat dan doet ie het weer niet. De blower van de auto doet het ook niet meer, handig met die regen. Voel me alsof ik aan vakantie toe ben, ook al ben ik net een weekje in Spanje geweest.
Gelukkig een hele fijne nieuwe deurmat gekocht (nadat Mi een tijdje terug een frituurpan met inhoud op de oude had laten vallen); als ik uit mijn werk kom is het een genot om hier mijn voetjes aan te vegen!

Geen opmerkingen: